این روز‌ها موضوعی تحت عنوان #کراش زدن یا داشتن در فضای مجازی بین کاربران رایج شده. موضوع کراش به معنای عشق پنهانی و یک‌طرفه می‌باشد. با رعایت مواد قانونی نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با گردانندگان و مدیران کانال «#ایلام_کراش» اقدامات لازم صورت گرفت.

رئیس پلیس فتای ایلام ;

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و برخورد با مدیران کانال تلگرامی" ایلام کراش" خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام ;سرهنگ "علی جمالی "  اظهار داشت: این روز‌ها موضوعی تحت عنوان کراش زدن یا کراش داشتن در فضای مجازی در بین کاربران رایج شده است . 

وی افزود: موضوع کراش به معنای عشق پنهانی و یک‌طرفه می باشد؛ در کراش فرد عاشق شده، ولی معشوق از این عشق و علاقه بی‌خبر است .

رئیس پلیس فتا ایلام تصریح کرد: در برخی موارد هم در کراش فرد عاشق شده است، اما طوری وانمود می‌کند که انگار از طرف مقابل متنفر است.

وی یادآور شد: در این خصوص و  نظر به حساسیت موضوع ، پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام با رصد فضای مجازی و همچنین وصول مرجوعه از سوی مقامات حقوقی و حقیقی ، موفق به شناسایی یک کانال تلرگامی با عنوان " ایلام کراش " شد.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: در این راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی و با رعایت مواد قانونی نسبت به شناسایی و برخورد قانونی با گردانندگان و مدیران کانال اقدامات لازم صورت گرفت .

رئیس پلیس فتای ایلام در پایان گفت:  از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با جرایم مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منبع: برنا