دویچه وله :

محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان، "بقای انقلاب اسلامی" را در گرو "امر به معروف و نهی از منکر" دانسته و از تشکیل دو هزار "گروه مقاومت در راستای تذکر لسانی و عملی" در این استان توسط سازمان بسیج خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد (پنجم ژوئن) به نقل از فرمانده سپاه قدس گیلان نوشت: «مسئله عفاف و حجاب یک مسئله عادی نیست، بلکه یک موضوع سیاسی و امنیتی برای کشور است.»

محمد عبدالله‌پور همچنین گفت: «دشمن در حقیقت در تلاش است تا مردم ایران را به سمت سبک زندگی غربی سوق دهد.». او همچنین افزود که «سپاه قدس گیلان در کنار بسیج و دیگر نیروهای انقلابی در راستای ترویج و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ورود می‌کند.»

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن "ایکنا" نیز فرمانده سپاه قدس گیلان که دیروز سه‌شنبه در جمع "آمران به معروف و ناهیان از منکر" در شهر رشت سخن می‌گفت، با اشاره به ضرورت "برخورد عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه" با مسئله حجاب، از گشت هفتگی "حدود ۲۲ هزار نفر در محله‌های گیلان" توسط نیروهای بسیجی خبر داده است.

برخورد با ۲۸ هزار "بدحجاب" در دو ماه

محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی گیلان نیز در این مراسم از "برخورد با ۲۸ هزار و ۲۳۸ نفر" از زنان به گفته او "بدحجاب" از آغاز سال جاری (۱۳۹۸) تاکنون در این استان خبر داد و گفت: «تعداد ۲ هزار و ۳۲۱ نفر از افراد مذکور به امنیت اخلاقی هدایت شدند و از آنها تعهد گرفت شد. ضمن اینکه برای ۶۴ نفر تشکیل پرونده قضایی تشکیل شده است.»

برو به آدرس