دویچه وله:

علی دایی سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس پس از برکناری از سرمربی‌گری سایپا در یک نشست خبری با حضور ۴۰ خبرنگار درباره مصطفی مدبر، مدیر عامل باشگاه سایپا افشاگری کرد.

دایی در این نشست مطبوعاتی در ابتدا گفت "به خاطر اینکه حرف حق زده است از باشگاه سایپا اخراج شده است. اخراج و یا "فسخ قرارداد" علی دایی پرحاشیه شد.

سرپرست سابق تیم سایپا گفت که کسی که او را برکنار کرده نمی‌شناسد و افزود: «من مصطفی مدبر که مرا برکنار کرده را نمی‌شناسم ببیند، اول از همه که آقای مصطفی مدبر برای من وجود خارجی ندارد و من اصلا آدم حقیقی به این اسم نمی‌شناسم. تا جایی که ذهن ناقص من یاری می کند از زمانی که من ایشان را می‌شناسم از زمانی که ریاست حراست صدا و سیما را داشتند سردار غفور درجزی را می‌شناسم.»

دایی در ادامه سخنان خود درباره اولین برخوردش با مصطفی مدبر در زمان پخش یک برنامه تلویزیونی تعریف کرد: «دفعه اولی که ایشان را در برنامه نود با اسم آقای مصطفی مدبر رئیس سازمان تجهیز توسعه شنیدم. اصلا تلویزیون را در آن لحظه نگاه نمی‌کردم و از تن صدای ایشان شناختم. بعد تلویزیون را نگاه کردم و گفتم عه! سردار غفور خودمان است، اردبیلی است و چطور مصطفی مدبر؟ الان هم برای من جای سوال است.»

برو به آدرس