رادیو فردا:

در پی انتشار حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران در روز یکشنبه ۱۵ مرداد،‌ ارتش ایران اعلام کرد که ۴ تن از سربازان کشته و ۸ تن دیگر مجروح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، روابط عمومی «پایگاه هوایی شهید لشکری» اشاره کرد که یکی از مجروحین از «کارکنان پایور» بوده است.

بر اساس قانون استخدامی نیروی انتظامی، کارکنان پایور به کسانی اطلاق می‌شود که برای انجام خدمت مستمر در‌ نیروی انتظامی استخدام می‌شوند.

به گفته روابط عمومی «پایگاه هوایی شهید کشوری»، مجروحین حادثه تیراندازی سریعا به منظور مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص بعدا اعلام خواهد شد.

با این همه، روابط عمومی «پایگاه هوایی شهید کشوری» گفت که حادثه تیراندازی «احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح به وقوع پیوسته است».

پیش از این، به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورای شهر کهریزک اعلام کرده بود: ۴ تن در حادثه تیراندازی کشته و ۱۲ نفر زخمی شده‌اند.

محمد هاشمی با اعلام اینکه «یک سرباز اهل سیستان وبلوچستان با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شد»،‌ افزوده بود: ضارب «یک سرگرد و دو سرباز را با ضرب گلوله از پای درآورد و ۱۲ تن دیگر را نیز زخمی کرد».

به نوشته مهر، او همچنین گفت که پس از حادثه تیراندازی، «نیروها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد».

برو به آدرس