به گزارش ایرانشهر :

  آخرین مرحله انتخاب ملکه زیبایی جهان در سال ۲۰۱۵ در حالی ۶ دسامبر ۲۰۱۵ برگزار می‌شود که مهزاد میرزالو به نمایندگی از جامعه دختران ایران، با نمایندگانی از کشورهای آرژانتین، آمریکا، کره هندوستان، مصر،مکزیک، نپال پرو، رومانی،آفریقای جنوبی، سوئد و… برای دریافت تاج زیباترین دختر جهان رقابت خواهد کرد.

 

 

مهزاد میرزالو که دانشجوی رشته مغز و اعصاب در دانشگاه کالیفرنیا و ساکن منطقه اورنج کانتی در جنوب غرب ایالات متحده آمریکا است، امسال برای نخستین بار به عنوان نماینده دختران ایرانی در مرحله نهایی مسابقات ملکه جهان به رقابت خواهد پرداخت. او که پیش از این در فعالیت‌های هنری از جمله مدلینگ و اجرای تلویزیونی در جامعه آمریکایی صبه شهرت رسیده است، برای شرکت در این مسابقات تصمیم گرفت از سوی کشور مادری‌اش ایران کاندید شود.

این مسابقات که با عنوان رسمی Queen of the Universe در شهر لس‌آنجلس و در مجاورت پایتخت سینمایی جهان (هالیوود) برگزار می‌شود، در سال گذشته دختری از ایالات متحده آمریکا و در سال پیش از آن نماینده کشور اسپانیا را به عنوان ملکه جهان انتخاب کرده بود. اگرچه این برای نخستین بار نیست که یک ایرانی تبار در مسابقات ملکه جهان کاندید می‌شود اما تا کنون شاهد انتخاب هیچیک از نمایندگان ایران به عنوان ملکه جهان نبوده‌ایم.

برگزار کنندگان مسابقات ملکه جهان علاوه بر زیبایی‌های ظاهری و جسمی شرکت کنندگان در قضاوت‌های خود، میزان تحصیلات، مسئولیت پذیری دختران در جامعه و تلاش آنها برای تاثیرگذاری در کشورهای محل سکونت‌شان را از دیگر معیار‌های مورد سنجش عنوان می‌کنند. این مسابقات با هدف تبلیغ بر لزوم آموزش برای کودکان در سراسر جهان برگزار می شود و می‌کوشد با برندگان خود را به عنوان سفرای زندگی بهتر در پناه آموزش به دنیا معرفی کند.

برو به آدرس