پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر:

تعدادی از جوانان ایرانی با الهام از موزیک ویدئوی آهنگ “خوشحال”-ساخته فرل ویلیامز- یک ویدئو کلپ را تهیه و در فضای مجازی انتشار دادند. اما اینک پلیس ایران با افتخار می‌گوید که توانسته است این جوانان اغفال شده را ظرف ۲ ساعت شناسایی و دستگیر کند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی طی‌ گزارشی تحت عنوان “آبرویی که در سراب تست بازیگری ریخته شد.” را به روی آنتن برد و پلیس در این برنامه ضمن اشاره به  سرعت عمل خود در دستگیری جوانان رقاص، به شهروندان هشدار داد که چنانکه افرادی دیگر مبادرت به رقص کنند قطعاً توسط پلیس شناسایی خواهند شد.

اتفاق فوق در کشوری به نام ایران و در قرن ۲۱ رخ داده است. خبری که در صدر اخبار جهان قرار گرفته  و جهانیان را شگفت زده کرده است. اکنون مردمان جهان فهمیدند که در روی کره زمین حکومتی به نام الله در ایران حاکم است که حتی رقص شهروندان در آن جرم محسوب میشود و مجرمان(رقصندگان)در تلویزیون دولتی مجبور به عذرخواهی و ابراز ندامت از جرم(رقصیدن) میکنند! شاید هم فردا و پس فردا نیز حکومت برای آنکه اقتدار پلیس را نمایش بگذارد، دستور تهیه یک فیلم سینمایی از این داستان کمدی را به بنیاد سینمایی فارابی بدهد تا در آن فیلم نشان دهند که چگونه پلیس در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی با بهره گیری از امداد‌های غیبی و توسل به انبیا توانست یک تیم خطرناک رقاص را در کمتر از ۶ ساعت دستگیرو به چنگال عدالت بسپارد! نمیدانم، شاید رهبر جمهوری اسلامی نیز احتمالا به خاطر این عملیات بزرگ به پلیس ایران پیغام تبریک صادر کند!این دستگیری به لحاظ کیفیت و کمیت  شگفتی ناظران و سرویس‌های اطلاعاتی جهان را هم شاید در پی‌ داشته باشد.

در هر حال راقم ضدّ انقلاب این سطور، به شدت تحت تاثیر این سرعت عمل پلیس ایران در دستگیری این افراد قرار گرفته و انصاف حکم می‌کند که دیگر مغرضانه علیه این نظام و دست آورد‌های انکار ناپذیر آن سیاه نمائی نکند فلذا  این پیروزی و عملیات بزرگ پلیس ایران را- که منجر به شناسائی بهتر ماهیت این نظام بر جهانیان شد- به رهبر عالیقدر و فرزانه جمهوری اسلامی تبریک عرض می‌کنم. امید است که در روز‌های آتی شاهد عملیات‌های بسی‌ گسترده تر از این از سوی پلیس ایران باشیم تا بلکه ریشه رقص و  شادی در جامعه ایران به رهبری علی‌ خامنه ای ....

برو به آدرس