presspersia.com:

به نقل از روزنامه ولایت نیوز :در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش جمعیت. صبح امروز جمعی از خواهران بسیجی با تجمع در مقابل بیت رهبری به صورت خود جوش, با شعار ای رهبر آزاده آماده ایم آماده, بیعت خود را با رهبر انقلاب اعلام کردند .
صبح امروز نیز نمایندگان مجلس اسلامی , با تعطیلی جلسه امروز مجلس , تکبیر گویان و کفن پوش به سوی منازل خود شتافتند .
در طرحی ضربتی نیروی انتظامی با حمله به داروخانه ها و مراکز بهداشتی اقدام به جمع آوری و ضبط مقادیر زیادی وسایل پیش گیری و کاندوم نمودند .
سربازان ولایت مدار وزارت اطلاعات نیزدر یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری چند پزشک متخصص زنان و زایمان( که اقدام به سقط جنین و پیشگیری از بارداری مینموده اند) شدند نامبردگان در اعترافات خود به اجیر شدن خود توسط سیا و موساد اذعان داشته اند .
نیروی مقاومت بسیج نیز صبح امروز با حضور در در ایستگاه های مترو و مراکز عمومی اقدام به پخش رایگان قرصهای ویاگرا و مجله playboy در بین برادران نمودند.
آیت الله مصباح یزدی نیز ضمن تشکر از رهنمود های حکیمانه مقام عظمای ولایت , در طی فتوایی فرمودند که تماشای فیلم های پورنو و سکسی اگر به نیت میل به جماع, جهت افزایش جمعیت باشد. نه تنها که حرام نیست بلکه واجب کفایی است.
لازم به ذکر است که ایران در سایه رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای بالاترین شاخص رفاه اجتماعی را در بین کشورهای دنیا دارا است . 
مهدی محمدی

برو به آدرس