از سایت dr.sheikh45

 

حمایت خامنه‌ای از شورای نگهبان و درخواست از مردم برای بی‌اعتنایی به تحریم انتخابات

رادیو فردا: رهبر جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه با حمایت از رویه شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ گسترده، از مردم خواست به افرادی که تحریم انتخابات را «ترویج» می‌کنند، «اعتنا» نکنند.

به گزارش وب‌سایت رسمی رهبر جمهوری اسلامی، وی این اظهارات را روز پنج‌شنبه،‌ ششم خردادماه، در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس در نخستین سالروز فعالیت مجلس یازدهم بیان کرد.

حمایت «قاطع» وی از عملکرد شورای نگهبان در شرایطی صورت می‌گیرد که حسن روحانی اعلام کرده به «ناچار» درباره رد صلاحیت‌ها به علی خامنه‌ای نامه نوشته و برخی نیز در انتظار صدور حکم حکومتی وی برای تائید چهره‌هایی چون علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس و اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی هستند.

آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان خود همچنین از نامزدهایی که رد صلاحیت شدند، اما به تصمیم شورای نگهبان «احترام گذاشتند» تشکر کرد.

آقای خامنه‌‌ای بدون اعتنا به انتقادات گسترده از عملکرد شورای نگهبان و بی‌توجه به نامه روحانی به وی در این زمینه گفت: «به حرف این کسانی که ترویج می‌کنند که فایده‌ای ندارد، نرویم، نمی‌رویم پای صندوق رأی اعتنا نکنید. این‌ها دلسوز مردم نیستند. کسی که دلسوز مردم است مردم را از رفتن پای صندوق منع نمی‌کند.» >>>