چند شب قبل یک جایی‌ مهمان بودم..... مهمونی‌ خیلی ایرونی‌....جاتون خالی‌! همه چیز بود. سر "دینر"، سر بخور بخور، این یارو که میدونه من تو کار الکترونیک و کامپیوتر و موبیل فون و این چیزا هستم، پرید بین من و هدف اصلی‌ من ---همون  بشقاب پر از جوجه کباب "کرنیش هن" -- و شروع کرد به پز دادن و اظهار فضل کردن در مورد  این ایفن ۶ خودش که چطوری مثلا میتونه صفحه فیسبوک هاج حسن ظریف رو هر نیم ساعت چک کنه! . طفلک زندگیش همینه دیگه، آیفون و اینترنت و امید به اصلاحات و برقراری روابط عادی بین آمریکا و ایرون که هم بتونه "ایمپرت اکسپورت" بکنه به ایران و هم زیاد تو فرودگاه‌ها به خاطر ایرانی بودنش اذیت نشه! ! به هر حال نمیدونم چرا، گذارمون به صفحهٔ فیس‌ بوک  عارف لرستانی بازیگر تلویزیون و سینما افتاد و این پست ایشان. در زیر عکس زنان پارتیزان ی.پ.ک در حال جنگ با اسلامیون آدمکش داعش، این چنین نوشته بود:

 

زنان و مردان کوبانی در حال دفاع از شهر. کوبانی کمتر از غزه نیست. چرا همه خفه شدن؟!!  

سوال خوبیست! چون به هر حال اینها هم کردند و ایرانی تبار و آریایی، و هم مسلمونن و دارن با این داعش می‌جنگند که از قرار معلوم جنبشیست ۱۰۰% صهیونیست! پس باید به مذاق همه خوش بیاد. نه؟!

ولی‌ من به هیچ وقت معتقد نیستم که "همه خفه شدن". در عرض هفته قبل، در همین کشور اسلامی داعشی دوازده امامی ما ده‌ها تظاهرات واقعا خود جوش (نه خبری از ساندیس بود نه خبری از سندویچ مفت!) بر پا شد. از بلوچستان تا تهران تا تبریز و ارومیه و در تمام کردستان، مردم عادی، دانشجویان، کارگران پشتیبانی خود از دفاع توده‌های قهرمان کوبانی و انزجار خود را از فاشیزم اسلامی اعلام کردند.

اما.. در این فضای به اصطلاح "مجاز اینترنتی"، بسیاری خفه خون گرفته‌اند. حق دارند ! حق  اونی‌ که  که از مسافرات سالانه "دکتر" مموت احمدی‌نژاد  یا "دکتر" شیخ حسن فریدون  به نیو یورک از ذوق زدگی به ارگازم مغزی در اینترنت میرسه، خفت مسافرت سالی‌ یک دو  بار با چمدانی پر از آشغال‌های خریداری شده از وال مارت به کشور ویرانه داعشی دوازده امامی اسلامی با بیش از ۸۸۰ اعدامی در سال است که به قول حج آقا لاریجانی "دموکراسی‌ترین کشور دنیاست"!!

حق آن‌ شیر زن کرد که با یک کلاشنیکف، الان سه هفته با شجاعتی بی‌ همتا برای دفاع از شرف،  حیثیت و آزادی خود و طفلان معصومش با این هیولای اسلامی، مجهز به آخرین و مدرین‌ترین صلاح‌های روسی و امریکایی در چنگ شده به عقیده من، حداقل حق  زندگی‌ در کشوریست مستقل و آزاد و نیرومند، آن‌ هم در قلب این لجن زار اسلامی خاورمیانه....