از قدیم گفتن حرف مرد یکیه و تا ته خط پاش وامیسه.

این غربی های نامرد هستن که روشنفکر بازی در میارن و زود  تسلیم واقعیت عینی و استدلال قوی تر و از این قرتی بازیها میشن و تازه کلی هم خوشحالن و میگن انکار حقیقت نماد جهالته، آی زکی!

این واضحیات صد البته مبرهن رو گفتم تا برسم به نامردی اونایی که از اول با انقلاب خوش عاقبت بودن و حتی خیلی بعد از تق ماجرا در اومدن هم با دونه درشتای حضرات جیک و پیک داشتن و حالا بهش پشت کردن و تازه دو قورت و نیم شون هم باقیه. دو تا نمونه:

حسن داعی آب خنک اون نور به قبرش بباره را خورده، هوادار انقلاب خوش عاقبت بوده و الان سالهاست شده شاخ برای لابیگران دلسوز حضرات. یکی دیگه هم  این نیک آهنگ کوثر اصلاح طلب-چی اسبقه که چن وقتیه  به اسب اصلاح طلبا میگه یابو.

خدا را صد کرور شکر که تو برخی هنوز مردونگی*  ریشه اش خشک نشده و زود جلو تک و توک نامرد قد علم میکنن  تا  بقیه اونایی که استعداد ایندست کارها  رو دارن ماستاشونو کیسه و حواساشونو جمع کنن. 

 

دور نیست؛ رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

 

* طبق قانون اینا تو ایرون زنها نیمه بشرند.  خوشبختانه میون اونایی که جلوی نامردا قد علم میکنن از نسوان از جنس مردای دارای مردانگی آکبندن هم هستن که نمیذارن نیمه بشر بودن قانونی جلوی دفاعشون از یه مدُل و جناحی از حضرات رو بگیره.

کارتن بالا؛ نیک آهنگ کوثر