منظور از "کارپرداز مشکوک" چیست؟
کارپرداز مشکوک یعنی "همه ی ایرانیان" هنوز نمی دانند که این شخص آیا کارپرداز آمریکاست یا انگلیس یا کشور دیگر. یا وابسته به چه دستگاه و یا دنباله روی کدام فرد و گروهی است. ویا خیلی چیزها که مجهول است: پدر و مادرش کیست و پرسش های دیگر و غیره و غیره...
All-Iranians

شهیندخت مولاوردی در ۱ آبان ۱۳۴۴ در شهر خوی در استان آذربایجان غربی زاده شد. کودکی و نوجوانی را در خوی و چند سالی را در شهر سردشت گذراند. در سال ۱۳٦۳ در دوره کارشناسی حقوق دانشگاه بهشتی پذیرفته شد و به تهران رفت. بعد از اتمام دوره کارشناسی به مدت چهار سال در آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران مشغول تدریس شد و دوره کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل خود را در دانشگاه طباطبایی طی کرد. انتخاب موضوع مرتبط با مسایل زنان برای پایان‌نامه آن دوره "بررسی اقدامات بین‌المللی مقابله با خشونت علیه زنان" آغاز فعالیت وی در زمینه ی مسائل حقوق زنان محسوب می‌شد. او در دولت سید محمد خاتمی، مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری بود. در ۱٦ مهر ۱۳۹۲ حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، طی حکمی مولاوردی را به عنوان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تعیین نمود.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%AF%D8%AE%D8%AA_%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AF%DB%8C

شیخ محمد خاتمی یکی از کارپردازان انگلیس در ایران است
http://iranian.com/main/blog/all-iranians-103.html
شیخ حسن روحانی یکی از کارپردازان انگلیس در ایران است
http://iranian.com/posts/view/post/15817
 
برخی از تألیفات شهیندخت مولاوردی: وی چندین کتاب در مورد حقوق زنان همچون "موازین بین‌المللی حقوق زنان"، "مقابله با خشونت علیه زنان در كشورهای اسلامی"، "كالبدشكافی خشونت علیه زنان"، "بیم‌ها و امیدها: درآمدی بر جایگاه حقوق زن در قوانین جمهوری اسلامی ایران" و... به نگارش درآورده است.
دویچه وله فارسی http://www.dw.de/

برخی از سوابق علمی و اجرایی و سیاسی شهیندخت مولاوردی: سردفتر اسناد رسمی ١٠١٢ تهران - مدیر ارتباطات بین الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری (١٣٨١ - ١٣٨٤) - سرپرست ارتباطات بین الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری (١٣٨٠ - ١٣٨١) - کارشناس ارشد ارتباطات بین الملل مرکز امور مشارکت زنان ریاست جمهوری (١٣٧٧ - ١٣٨٠) - دبیر آموزش و پرورش منطقه ٣ تهران (١٣٧٠ - ١٣٧٤) - دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان (از ١٣٧٨) - عضو هیئت موسس انجمن حمایت از حقوق زنان (از ١٣٧٨) - مدیر مسئول انتشارات عصر حقوق (١٣٧٨ - ١٣٨٧) - عضو جمعیت زنان مسلمان نواندیش ایران - عضو انجمن روزنامه نگاران زن ایران - عضو مرکز پژوهشی موسسه مطالعات و تحقیقات زنان - عضو هیئت موسس انجمن دوستی ایران و بلژیک
در بررسی گزینه های مطرح برای سمت « معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده »: زمزمه‌هایی از تلاش های معصومه ابتکار برای انتخاب مولاوردی به گوش رسید به طوری که پایگاه خبری - تحلیلی خانواده و زنان نوشت : « خبرها از انتصاب نهایی رییس‌جمهور برای پست معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده می‌دهد. ظاهراً تلاش‌های مصرانه معصومه ابتکار به نمایندگی از جریانات اصلاح‌طلب برای معرفی شهیندخت مولاوردی و متقاعد کردن رییس‌جمهور برای این انتخاب، موفقیت‌آمیز بوده است...». شهیندخت مولاوردی، از چهره‌های اصلاح‌طلب فعال در حوزه زنان است که تلاش‌های بسیاری را در دوران هشت ساله اصلاحات و پس از آن برای ارتقای جایگاه و حقوق زنان براساس آموزه‌های فمینیسم اسلامی و برابری جنسیتی داشته است».
شهیندخت مولاوردی/http://www.wikipg.com/wiki/titles

معصومه ابتکار یکی از "کارپردازان مشکوک" است
http://iroon.com/irtn/blog/3934/

خامنه‌ای، روز شنبه  ٣۰ فروردين ۱٣۹٣ در دیدار با «صد‌ها نفر از زنان فرهیخته و نخبه» گفت که «برابری جنسی زن و مرد از جمله حرف‌های کاملا غلط غرب است» و «هرکس اگر مسئله زن را جدا از مسئله خانواده مورد بررسی قرار دهد، در فهم مسئله و تشخیص علاج آن، دچار اختلال می‌شود».
http://iranian.com/posts/view/post/31349

پیش از بیانات خامنه‌ای در روز شنبه  ٣۰ فروردين ۱٣۹٣، مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گزارشی از مسائل مربوط به زنان گفت: به لحاظ شاخص سلامت و مشارکت اجتماعی بانوان از وضع بسیار خوبی در منطقه برخورداریم و زنان جامعه نقش مؤثر و بی بدیلی در تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خواهند داشت.
http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=contentShow&id=11683

کار پردازان مشکوک معمولا در برابر اربابان خود دست به سینه و خاموش هستند. شهیندخت مولاوردی که به اصطلاح متخصص و کارشناس "حقوق زنان براساس آموزه‌های فمینیسم اسلامی و برابری جنسیتی" است در مورد این گفته ی خامنه‌ای که :"برابری جنسی زن و مرد از جمله حرف‌های کاملا غلط غرب است" خاموش ماند و با مهارت کامل خود را به نشنیدن زد!
All-Iranians
 
نظر شما چیست؟

***************

قسمت های قبلی کار پردازان مشکوک:
١ - تریتا پارسی
http://iroon.com/irtn/blog/3124/
٢ - هومن مجد
http://iroon.com/irtn/blog/3135/
٣ - امیر حسین موسویان
http://iranian.com/posts/view/post/24555
و اینجا : http://iroon.com/irtn/blog/3149/
٤ - اکبر گنجی
http://iroon.com/irtn/blog/3158/
۵ - بقیه ی اطلاعات جالب در مورد تریتا پارسی
http://iroon.com/irtn/blog/3179/
٦ - هوشنگ امیراحمدی
http://iroon.com/irtn/blog/3197/
و اینجا : http://iranian.com/posts/view/post/1861
٧ - محمد جواد ظریف
http://iroon.com/irtn/blog/3203/
٨ - سعید جلیلی
http://iroon.com/irtn/blog/3216/
٩ - احمد جنتی
http://iroon.com/irtn/blog/3232/
١٠ - مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه
http://iroon.com/irtn/blog/3826/
١١ - «مجید تخت روانچی» معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه ی ایران
http://iroon.com/irtn/blog/3860/
١٢ - محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور ایران
http://iroon.com/irtn/blog/3869/
و اینجا : http://iranian.com/posts/view/post/30209
١٣ - حمید ابو طالبی
http://iroon.com/irtn/blog/3910/
١٤ - اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران
http://iroon.com/irtn/blog/3925/
١۵ و ١٦ - معصومه ابتکار و سید محمد هاشمی
http://iroon.com/irtn/blog/3934/
١٧ - عباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه ی ایران
http://iroon.com/irtn/blog/3960/
و اینجا : http://iranian.com/posts/view/post/30952

****************