برنامه های نوروزی بنیاد فرهنگ به اورنج کانتی گسترش میابد

نوروز 1393 در Segerstrom Center for the Art

Saturday, March 29, 2014 – 11:30 a.m. to 5 p.m

به همت بنیاد فرهنگ، Segerstrom Center for the Arts در شهر Costa Mesa میزبان  برگزاری جشن نوروزی می باشد.

بخش های ویژه متنوعی در این برنامه، بر اساس سنن و آداب ایرانیان، توسط شورای اورنج کانتی بنیاد فرهنگ تدارک دیده شده است. این برنامه روز شنبه 29 مارچ از ساعت 11:30 پیش از ظهر آغاز شده و تا 5:30 بعد ازظهر به طول خواهد انجامید و همشهریان ایرانی و غیر ایرانی را جذب خواهد کرد.

موسیقی زنده ایرانی فضای Segerstrom Center for the Arts را پر خواهد کرد و رقصنده ها، با لباسها سنتی ایرانی آغاز بهار را جشن می گیرند و داخل سالن Samueli Theater برنامه پر انرژی و مهیج نوروزی اجرا خواهد شد. هفت سین زیبایی با طرح  ترانه اژدر از Elegant Sofreh Design نیز زینت بخش این برنامه خواهد بود.  

با پشتیبانی مدرسه فارسی خیام، فعالیت های مختلفی برای کودکان در نظر گرفته شده  که شامل نمایش عروسکی توسط خیمه شب باز موفق، ویدا قهرمانی، خواهد بود. ویدا قهرمانی در رشته بازیگری، خیمه شب بازی و طراحی و ساخت عروسک در تهران آموزش دیده و از سال 1985 به کار خیمه شب باز مشغول است و در این رشته جوایز متعددی به دست آورده است.

گروه موسیقی نوروز “Nowruz Ensemble” ، با صدای پرطنین مامک خادم، خواننده مهمان این گروه، و نوای دلنیشین سازهای پژمان اخواص، مهدی باقری، حمید رضا ملکی و صحبا مطلبی، برنامه تماشایی و جذابی را تهیه دیده اند.

اکران فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کوتاه بنیاد فرهنگ نیز بخشی از این برنامه خواهد بود.

اسد کاظمینی، رییس شورای اورنچ کانتی بنیاد فرهنگ با ابراز خوشنودی از اجرای این برنامه، از موفقیت برنامه های گذشته نوروزی بنیاد فرهنگ در اورنج کانتی سخن گفت و افزود که مشتاق جشن گرفتن نوروز در کنار تمامی دوستان اورنج کانتی، در یک برنامه موفق دیگر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از سامانه www.farhang.org دیدن کنید.