لطفا تا آخر و با دقت بخونین:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اول یادآوری میکنم:
١-من پرچم شیر و خورشید رو دوست دارم.
٢-از نگاه من پرچم شیر و خورشید نماد سلطنت طلبی نیست.
٣-من با کاری که خانم شادی امین کرد بسیار مخالفم.
۴-این پست به منظور طرفداری یا سرزنش هیچ جناحی نوشته نشده.
۵-متحیرم که آیا بعد از این مدت شناخت باید این نکته رو هم یادآوری کنم که من کمونیست نیستم؟  از اونجایی که تجربه نشون داده کار از محکم کاری عیب نمیکنه، پس یادآوری میکنم که من کمونیست نیستم!!

خب حالا فرض کنید:
در مراسمی شبیه اونچه که انجام شد، گروهی سرودی میخونن(سر اینکه چه سرودی میخونن در پست مستقلی دعوا میکنیم، پس لطفا انرژی تون رو فعلا صرف این نکته نکنین.)
بله میگفتم که گروهی سرودی میخونن و آدم‌های مختلفی در جلوی این گروه بنا بر سلیقه ی شخصی و عقیدتی شون پرچم های  ایران رو با علائم مختلف  در دست دارند. پرچم شیر و خورشید هست، پرچم با آرم الله یا پرچم رسمی فعلی  هست، پرچم ساده هست، پرچم های ایران با آرم فلان و فلان و فلان هم هست. حتی یک پرچم ایران دست یکی ست که داس و چکش روشه.  و فرض میکنیم آدمی که اینو دست گرفته تنها آدم بین هشتاد میلیون ایرانی ست که به این شکل تفکر و پرچم با این آرم اعتقاد داره، چیزی که شما اصلا و اصلا دوست ندارین و نادرست میدونینش. و این آدم هم در اقلیت  مطلقه ولی اونجا به عنوان نماینده ی تفکر خودش وایساده و پرچم با آرم مذکور هم دستشه.

تصور کنید:
این دفعه  اون فردی که پرچم ایران با آرم شیر و خورشید دستشه بیاد و اونی که پرچم با آرم  داس و چکش  داره رو هول بده و پرت کنه از صحنه بیرون. خب؟ 

حالا سوال من:
سوال من اینه که  با تمام این پیش فرض هایی که گفتم، اگر این اتفاق می‌افتاد شما که تقریبا اکثر قریب به اتفاقتون این هفته به کار شادی امین معترض بودین و انصافا بسیار هم حق داشتید، در صورت تغییر سناریو به شکلی که من گفتم، آیا حتی یک خط پست در تقبیح  نفس انجام عمل حذف مخالف میذاشتین؟ 
در واقع به شکل ساده تر سوال من اینه: آیا شما قدرت و اراده ی  حمایت از مخالف خودتون در یک برخورد اشتباه رو دارین؟ فرض کنین از چیزی یا کسی بدتون میاد، باهاش مخالفین، متنفرین اصلا ازش،
اگر از همفکران خودتون کسی این آدم رو  به بیرون پرت می‌کرد و اجازه ی حرف زدن بهش نمی‌داد، آیا شما با این حرکت مخالفت می‌کردید؟ بله یا خیر؟   بسیار ممنون میشم که صادقانه جواب بدین.

پ.ن.لطفا فقط با یک کلمه ی بله و خیر جواب بدین بدون هیچ توضیحی. پیشاپیش عذرخواهی میکنم که تمامی کامنت هایی که به شعار دادن و صغری و کبری چیدن، تمسخر و توهین بپردازن بدون هیچ استثنایی پاک میشن. فقط یک کلمه: بله یا خیر!
بسیار متشکرم!