یکی از شکایت هایی که ترامپ برای تقلبی خواندن انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا مطرح و بر آن پافشاری میکنه, رای دادن هزاران هزار مُرده در این انتخابات است. بعنوان مثال, در گفتگوی تلفنی یک ساعته که ترامپ و وکیلش با وزیر داخله ایالت جورجیا داشت که نوارش را روز بعد در اختیار رسانه ها قرار دادند و پته ترامپ را روی آب ریختند, او نتنها از این وزیر جمهوری خواه خواست که یک جوری ۱۱,۸۳۷ تا رای براش دست و پا کنه بلکه ادعا کرد که ۵ هزار مُرده در ایالت جورجیا رای داده اند.
 
ولی آنچه که ترامپ مطرح نکرد که توجه مرا جلب کرد این بود که او هرگز نگفته که مُرده ها به کی رای دادن. آیا همشون به بایدن رای دادن و یا اینکه بعضی شون به ترامپ رای دادن که نهایتا این سوال را پیش میآورد که مُرده ها اگر توان و اجازه رای دادن را داشته باشن به کی رای میدن.

برای پیدا کردن جواب این سوال برای کسی مثل من که با ارواح در تماس نیست که مستقیما ازشون بپرسه میباید به صحبت های دو کاندیدا در چند ماه اخیر توجه کرد.

شعار انتخاباتی ترامپ در این چند سال (Make America Great Again) یعنی بازگشت آمریکا و آمریکایی ها به دوران پرشکوه گذشته است. برای یک مُرده چه چیزی مهم تر و باشکوه تر از بازگشت به زندگی و حیات است, به خصوص این ۴۰۰,۰۰۰ نفری که در یک سال گذشته از کرونا از این دنیا رفته اند. از اون طرف بایدن کاری با مُرده ها نداره و همش صحبت از زنده ها و رسوندن واکسن بهشون و درست کردن وضع اقتصادی شون میکنه که دردی از مُرده ها دوا نمیکنه که هیچ, سبب غصه و ناراحتی شون هم میشه.

پس مسلمه که اگر مُرده ها عقل و شعور داشتند و بفکر آینده شون بودن, حتما همشون به ترامپ رای میدادن. یک چیزی شبیه ایرانیانی که رای به بازگشت به دوران طلایی امام دادن و یا خواهان بازگشت به سلطنت هستن.

اون ۴۰۰,۰۰۰ تا رای هم بمراتب بیشتر از آرایی است که ترامپ برای بردن در اون چند ایالات نوسانی بهش احتیاج داشت