پرده  اول: در یک مصاحبه جنجالی رسانه ای در اواخر ماه نوامبر, "رودی جولیانی" و چند وکیل دیگر ترامپ پرده برداری از توطئه ای گسترده و بین المللی برای تغییر آرا در چند ایالت کلیدی آمریکا کردند و به دقت توضیح دادند که چگونه نرم افزاری که در ماشین های شمارش رای بکار برده شده توسط افرادی هک شده و نتیجه انتخابات به نفع بایدن عوض شده است. وکلای ترامپ انگشت اتهام را بسوی "جورج سورس," میلیاردر آمریکایی و دو فرد ونزوئلایی تبار که شرکت تولید دستگاه های انتخاباتی در فلوریدا را دارند بردند و ادعا کردند که این افراد در دستکاری در انتخابات سال ۲۰۰۶ ونزوئلا که با نتیجه شگفت انگیز پیروزی هوگو چاوز به پایان رسید دست داشته اند.


پرده دوم: خبر مرگ هوگو چاوز در بهار سال ۲۰۱۳ احمدی نژاد را بسیار منقلب کرد. او رابطه ای بسیار نزدیک و برادرانه با هوگو داشت و او را "هوگو تپول" خطاب میکرد. هوگو هم احمدی نژاد را "محمود Mono یعنی محمود بوزینه" صدا میکرد. وقتی دور و ور هم بودن همش تو سر و کله هم میزدن. مادر هوگو خیلی احمدی را دوست داشت و میگفت که "محمود و هوگو مثل دوتا توله سگ هستن که هی از سر و کله هم بالا میرن." مادر هوگو بارها گفته بود که پسرش خیلی ایران را دوست داره و عاشق غذای ایرانیه و خیلی دلش میخواست که یک عروس ایرانی داشته باشه. او به احمدی میگفت که دخترهای ونزوئلایی زن زندگی نیستن و همش بفکر مسابقه ملکه زیبایی و قرتی بازی هستن.
درفرودگاه کاراکاس آجودان سابق هوگو چاوز با چشمانی گریان به استقبال احمدی و هیأت ایرانی آمد. یواش در گوش احمدی زمزمه ای کرد؛ "امروز اینجا پر از جاسوسه که مارا کاملا زیر نظر دارن. مادر هوگو در هنگام مراسم خاکسپاری یک کارت "فلش مموری" که نرم افزار تغییر آرای دستگاه های رای شماری توش هستو یواشکی تو دستت میگذاره. حواست باشه واکنشی نشون ندی. هوگو وصیت کرده بود که این نرم افزار با ارزش بتو برسه."
در هنگام خاکسپاری, مادر هوگو ناگهان زیر گریه زد و خود رو در آغوش احمدی انداخت. بعد یواشکی فلش مموری را از سینه بندش بیرون آورد و آنرا در مشت گره کرده احمدی گذاشت.


پرده سوم: چند هفته بعد از امضای قرارداد برجام در ژانویه ۲۰۱۶, جان کری و جواد ظریف در رستوران "انترکوت" ژنو ملاقات کردند تا در مورد آزادی زندانیان ایرانی در مقابل پرداخت ۱,۷ میلیارد دلار اسکناس یورو به توافق برسند.
- ما این پول را در دو قسط و  همزمان با آزادی جیسون رضائیان و دیگران با هواپیمای سوئیسی به تهران خواهیم فرستاد. فقط ۱۰۰ میلیونش را برای من بگذار کنار که بعد من آنرا از طریق پسر بایدن و با هواپیمای کاخ سفید به آمریکا خواهم آورد و یک کشتی تفریحی برای دامادم بهروز جان و دخترم ونسا کادو خواهم خرید و در مراسم ختنه سوران نوه ام در لس آنجلس سورپرایزشون خواهم کرد. شاید معین را هم دعوت کنم که براشون بخونه. اسم کشتی را هم میگذارم برجام.
- باشه حتما, ولی میخواستم موضوع مهمی را باهات در میان بگذارم. خامنه ای هفته پیش با پوتین صحبت کرد و قرار است که پوتین که دشمن سر سخت هیلاری است به طرفداری از ترامپ وارد صحنه شود. احمدی نژاد هم که مخالف برجام و اصلاح طلبان است گویا میخواهد سیستم ها رو هک کند. والله نمیدونم!
- نه بابا باورت نشه. هیلاری حتما میبره و برجام سر جاش هست.


پرده چهارم: در اکتبر سال ۲۰۲۰ و چند هفته پیش از انتخابات آمریکا, جان کری و جواد ظریف دوباره در ژنو ملاقات کردند.
- جواد, جون مادرت, تورو بخدا کاری بکن. دست به دامن احمدی نژاد بشو که رای ۳ ایالت میشیگان, پنسیلوانیا و ویسکانسین را یکجوری دستکاری کنه که اسم بایدن از صندوق بیاد بیرون. ما با قید دو فوریت در اوایل سال ۲۰۲۱ برمیگردیم تو برجام. قراره منهم یک پستی بگیرم.
- خیالت راحت باشه, خامنه ای هفته پیش دستور را صادر کرد. شب سال نو تو لس آنجلس می بینمت.  دوست دارم سوار کشتی برجامت بشم و حسابی حال کنیم.
- قدمت روی چشم.


پرده آخر: جان کری و ظریف رو عرشه کشتی تفریحی برجام در سواحل کاتالینا در روز اول ژانویه آفتاب گرفته بودند. گارسون های بلوند کالیفرنیایی پیش غذاهای ایرانی را با شامپاین سرو میکردند و ساسی مانکن و گروهش آهنگ های شاد مینواختند. داماد جان کری, بهروز مشغول آب بازی با بچه هاش بود.
- من واقعا دامادم را دوست دارم. یک پارچه آقاست. مرد زن و زندگیه. چشم و دلش سیره.
ونسا لبخند زنان آمد روی زانوان همسرش نشست و عاشقانه در چشمان او نگاه کرد و همراه با ساسی مانکن خوند: "آقامون, جنتلمنه, جنتلمنه!"
بهروز هم بوسه ای بر لبان او گذاشت و زمزمه کنان گفت: "این خانم هم عشق منه, عشق منه!"