انتظار بی پایان

تجمع اعتراضی فرهنگیان در گنبد

ایلکای

 

افزون بر ۵۰ نفر از فرهنگیان گنبدکاووس به سبب آنچه که آنرا خیانت اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن آموزش و پرورش این شهرستان و کم توجهی مسئولان برای رفع مشکلاتشان نامیدند، پنجشنبه گذشته تجمع کردند.

این گروه که اغلب از فرهنگیان بازنشسته میباشند، و البته افرادی نیز کارمندان همچنان شاغل میباشند، مدعی هستند خیانت اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن آموزش و پرورش گنبد در پروژه میدان بسیج در سال ۸۴ محرز است و اکنون به سبب کم توجهی مسوولان برای رفع اختلاف بین یکی از مالکان زمین مشاعی شرکت تعاونی با یک اداره دولتی بلاتکلیف هستند.

این عده از فرهنگیان گنبدی که ۴۸۰ عضو شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان را برای تجمع امروز فراخوان داده ولی فقط کمی بیشتر از ۵۰ نفر حضور یافته بودند، خواستار توجه و ورود جدی مسئولان به موضوع و پایان دادن به ۱۵ سال انتظار برای خانه دار شدن هستند. 

این عده از فرهنگیان گنبدکاووس با در دست داشتن بنر و دست نوشته هایی خواستار پیگیری موضوع مسکن معلمان شهرستان و پایان دادن به مساله اختلافی بین مالکان خصوصی و دولتی شدند.

اینجانب به عنوان نویسنده این گزارش، و فرزند یکی از آن فرهنگیان، شاهد رنج و ناراحتی والدین و همکاران والدینم در این ۱۵ سال گذشته بودم و هستم، رنجی که به قیمت فروختن حتی فرش زیر پای بسیاری از فرهنگیان کم بضاعت تر در آن زمان، برای تهیه پول پیش و نه میلیون تومان که پول کم ارزشی در آن وقت نبود تمام شد ولی این پروژه همچنان ناتمام و بلاتکلیف و بدون هیچ جوابگویی مانده است،

هیئت مدیره ای که از هم پاشیده و جوابگو نیست و مشخص نییست آن پول ها برای چه چیزی و چگونه خرج و ناپدید شده است و آموزش و پرورشی که برای پاسخگویی شانه خالی میکند و از کارمندان و بازنشستگان خود که فقط سرپناهی میخواستند، شانه خالی میکند و میگوید مشکل خودتان است و آن پیمانکار ناپدید شده.

و جالب اینکه وقتی بعد پانزده سال جان به لب رسیده و برای حق خود، تجمع مسالمت آمیز را تدارک میبینند، سریع آنتن هاییشان فعال شده و از صد جا از جمله خود اداره آ.پ و اطلاعات و اماکن آمده و قضیه را امنیتی و سیاسی جلوه داده و از این افرادی که یک عمر با سیلی صورت خود را سرخ کرده، میخواهند متفرق شده و برای حق خود هیچ سخنی نگویند در حالی که حتی خود این تجمع، یک حق مدنی میباشد و با دادن وعده یر خرمن که شما بروید ما خودمان قضیه را از طریق وزیر مربوطه حل میکنیم، سعی در سرکوب ماجرا داشتند.

#فرهنگیان_گنبد #گنبد #گنبد_کاووس #گنبدقابوس #گنبدکاووس #گرگان #آق_قلا #گمیشان #بندرترکمن #آزادشهر #مینودشت #گالیکش #کلاله #رامیان #مراوه_تپه #علی_آبادکتول #گلستان #ترکمنصحرا #گنبدخبر
#gonbad #gonbadkavus #gonbadqabus #gonbadkhabar #golestan#gonbadkhabar