شایعات مربوط به نهائی شدن استخراج خاطرات نونتNaunet ندیمه مخصوص زلیخا ملکه مصر در دانشگاه کلمبیا اولین بار در روزنامه وال استریت جورنال منتشر شد. Robert Lee Hotz خبرنگار  علمی  این روزنامه اواخر سال گذشته میلادی طی گزارش کوتاهی نوید داده بود  که انتشار این خاطرات که بر روی پاپیروس با خط هیروگلیف ضبط شده و در سال 1943 در بحبوحه  جنگ جهانی دوم توسط یک ناوشکن  آمریکائی به نیویورک آورده شده ؛ جنجال زیادی را در همه کشورهای جهان باعث خواهد شد.

طبق سناریوی سنتی  ؛ یوسف که مثل همفری بوگارت و یا جرج کلونی خوش تیپ بوده به درخواست زلیخا ملکه مصر که زن فمینیست و معترض ارزش های اخلاقی آن زمان  حساب میشد؛ پاسخ رد میده  و از عشق بازی با زلیخا در غیاب پوتیوار ( شما بفرمایید رئیس  جمهور وقت مصر) خود داری  میکنه. خلاصه تا حالا افکار عمومی ؛ یوسف را مظهر پاکدامنی (  و شاید هم دست و پا چلفتی) دانسته  خیال میکردند  که داشته ازدست زلیخا که عین کنه به اش چسبیده بوده که "یا حالا یا هیچ وقت" در میرفته که زلیخا چنگ می اندازه از پشت پیراهن یوسف را میگیره و  میگه : بیا ببینیم اینجا؛  مردان کنعان  در تشک عشق بازی چگونه اند ؟ باید برام تجربه جالبی باشه که خلاصه یوسف در میره اما پیراهنش از پشت پاره میشه. عزیز( شما بگید پوتیوار) مصر هم  کارآگاه بازی در میاره که چون پیراهن یوسف از پشت پاره شده پس مقصر زلیخا بوده  و گلی از دروازه رد نشده. صفر ؛ صفر  مساوی........ بقیه اشو تو فیلم ها  دیده اید.

 طبق یافته های جدید که ازدفترچه خاطرات ندیمه مخصوص زلیخا استخراج شده ؛ یوسف و زلیخا از همون اول رو هم ریختند و  هیچ  مشکلی نداشتند منتها برای انتشار در رسانه های جمعی اون داستان  مسخره  و بی مزه در رفتن یوسف ؛ پارگی پیراهن و بریدن دست زنان درباری با دیدن یوسف  را اختراع کردند تا در آینده فیلم سازان بتوانند  نونی بخورند.

طبق همین  اسناد  حتی داستان یوسف هم ساختگی  است. اسم اصلیش یوسف کریمی و اصالتا ایرانی بوده. در زمان هخامنشیان به دلیل  اختلاس هایی که در  ساخت و تکمیل پروژه تخت جمشید مرتکب میشه از ترس دستگیری و زندان از پرشیا فرار و در کنعان آن زمان برای  خود هویت جعلی جور  میکنه. پیرمردی  به نام یعقوب را که کور مادر زاد بوده پدر خود خطاب میکنه در نتیجه پاسپورت کنعانی  میگیره. اما برای مهاجرت به امریکا در آن تاریخ داشتن 40 گاو نر و  یا معادل آن طلا در حساب بانکی لازم بوده یوسف کریمی میره مصر تا کار (و یا کلاهبرداری) را شروع و بتونه مهاجرت کنه که اون داستان زلیخا رخ میده.

 تحقیقات اخیر بر پایه تحلیل رفتار حضرت یوسف که با خواندن خاطرات همین خانم ندیمه  روشن شده این نکته را ثابت کرده که یوسف به اختلال  Intense Sexual Desire و یا همون حشری بودن فوق العاده مبتلاء بوده. در کاروانی که  مقصدش مصر بوده آن قدر با زنان همسفر دل داده و قلوه گرفته بوده که سرانجام کاروانسالار برای امنیت بقیه دستور میده بیندازش تو چاه. اما اتفاقات شرم آوری در داخل چاه می افته و کسانی که قبل از وی به داخل چاه افتاده بودند دیگر روی بازگشت به اوطان خود را پیدا نمیکنند.

 با اعلام نتایج این تحقیق ؛ کشورهای مسلمان و مسیحی که داستان یوسف  تقریبا به یک شکل در کتب مقدسشون اومده به دبیر کل سازمان ملل شکایت و دانشگاه کلمبیا را متهم کرده اند که قصد واقعیش اشاعه آتئیسم در جهان و بی پایه نشان دادن داستان های کتب مقدس  است. دانشگاه کلمبیا هم از  رو نرفته و اعلام کرده تست DNAحدود 15  مومیائی از فراعنه مصری  نشان میده که اونا از نسل یوسف کریمی هستند. یعنی کل داستان پیراهن پاره و ..... ساختگی  است. یوسف کریمی برای سالها وزیر اقتصاد و دارائی و  خرانه داری مصر بوده. محققان اخیرا  با مقایسه فاکتورهای هزینه های ساخت اهرام مصر  متوجه شده اند که یوسف کریمی مبالغ عظیمی از  این راه به جیب زده  است.

با وجود شیوع کرونا در آسیا و اروپا تظاهرات عظیمی در کراچی ؛ واتیکان ؛ تهران ؛ ورشو ؛ دوبلین و  نیویورک روی داده و طی آن  محاکمه  پژوهشگران کلمبیا خواسته شده است.

 در آمریکا هشتگ #Joseph Life Matters ترند اصلی اغلب جستجوگر های اینترنتی شده. سیاهان و سفید پوستان دیترویت اعلام کرده اند که یوسف کنعانی و یا همون یوسف کریمی نقش مهمی در  مراودات فرهنگی بین ملل مختلف داشته . واژه های Bribe و یا حتی Bakhsheshاز زبان فارسی وارد زبان های دیگر شده اند.

با روشن شدن ابعاد جدید روابط زلیخا و یوسف کریمی ( جوزف کنعانی طبق پاسپورت)  دنیای  مد در جهان غرب متحول شده.  مردان زیادی پیراهنی را که پشت اش پاره است می پوشند که روش  نوشته Me 2  در مقابل زنانی هم هستند  که شورت های پاره  خود را عین سوپر گرل از روی شلوار می پوشند که روش نوشته : PIWکه مخفف Potiphar’s Innocent Wifeمی باشد. پوتیوار شوهر پپو  زلیخاست. راهبه های  مسیحی هم در میادین بزرگ نیویورک جمع و از زلیخا به عنوان همسر مظلوم و پاکدامن پوتیوار نخست وزیر مصر حمایت کردند.

در اغلب شهرهای غربی انجمن مردان پیراهن پاره تشکیل شده  که  کمپینی بر ضد تجاوزات جنسی زنان و نداشتن امنیت راه انداخته اند. برخی قانون گذاران کنگره طرحی را بررسی  میکنند  که اگر پیراهن مردی در آمریکا در اثر تجاوز زنان پاره بشه  ازمحل بودجه عمومی  غرامت آن به مردان مال باخته پرداخت بشه.  طبق برآورده های اولیه تنها در آمریکای شمالی هر سال  3 میلیون و ششصد هزار پیراهن مردانه از پشت پاره می شوند. پلیس دیترویت موضوع را جدا تحت بررسی قرار داده.  سانفرانسیسکو به  عنوان اولین شهر مدافع حقوق مردان مطلوم تولیدکنندگان پیراهن مردانه را ملزم کرده دوربین های کوچکی را در پشت پیراهن جا سازی کنند  تا تصویر روشنی از زنان متجاوز که اصطلاحا به آنها  زلیخائیون گفته میشود به پاسگاه پلیس مخابره کنند.

 پاپ فرانسیس هم از فرصت استفاده و بررسی تجاوز کشیش ها به کودکان را مسکوت گذاشته و اعلام کرده حضرت یوسف طبق متون همه کتب مقدس از نظر ایشون کاملا بی گناه  است . دلیل  این نتیجه گیری  را هم گزارش های پلیس رم در بررسی  پیراهن پاره حضرت یوسف اعلام کرده که اثر انگشت زلیخا بر روی آنها کشف شده اند. البته محققان دانشگاه کلمبیا قبلا اعلام کرده اند  که گزارش مورد اشاره پاپ اصلا  اصالت ندارد و یوسف کریمی با پرداخت  پول و دوستان با نفوذی که در مافیای ایتالیا داشته این گزارش را به نفع خود جعل کرده  است.

نوادگان یوسف کریمی درشهرهای مختلف آمریکا با گرفتن وکیل به روزنامه وال استریت جورنال اخطار کرده اند که به جرم افشای اسرار خانوادگی آنها ؛  موضوع را در دادگاه فدرال مطرح خواهند کرد. آنها زلیخا را نامادری خود اعلام  کرده اند. نوادگان پوتیوار مقیم آمریکا هم خیلی بی خیال از  کنار موضوع رد شده اند.  آنها  به روزنامه واشنگتن پست گفته اند: اخلاق  جنسی از اختراعات تی پارتی در همین یک صد سال اخیره و ربطی به دوران پارینه سنگی ندارد.

 در نتیجه گیری نهائی محققان دانشکده روانشناسی اجتماعی دانشگاه کلمبیا که خلاصه ائی از آن به  مطبوعات درز کرده  ادعا شده که در جامعه آن روز مصر  بی بندو باری جنسی وسیعی رایج بوده و داستان حضرت یوسف و قصه پاکدامنی  او و پیراهن پاره درواقع نوعی تسکین و سرپوش گذاشتن به آلام روانی آن جامعه بود و نشان دادن این  نکته  که پاکدامنی تنها در قصه ها وجود دارد که میشه هر شب بعد از شام و قبل از خواب کتابشو خوند و یا فیلمشو دید و راحت خوابید.

بخش نهائی  خاطرات ندیمه زلیخا که به نوشته وال استریت جورنال خیلی هیجان انگیزه مربوط به  روابط همین خانم Naunet ( الهه اقیانوس ها)  با خود یوسف کریمی ( ببخشید حضرت یوسف)  است. پاپیروس ها به قدری در طی هزاران سال آسیب دیده اند  که انتظار نمیرود قبل از سال 2050 همه مطالب آنها  استخراج شوند. خلاصه دپارتمان Egyptology دانشگاه کلمبیا به این نتیجه رسیده که حضرت یوسف تقریبا با همه زنان دربار مصر ارتباط داشته و نهایتا هم موفق شده نام نیکی از خود در تاریخ و کتب مقدس باقی بگذارد.به این میگند یک ایرانی زرنگ.