۱- آیت‌الله ... آمدند نزد مقام رهبری گفتند که می خواهیم یک دانشگاه قضایی بسازیم برای خواهران در قم. مجوز داده شد. بلافاصله بعد از مجوز رفتند سراغ ساپورت مالی که بله کارخانه لاستیک دنا را مجوزش را بدهید. آقای نعمت‌زاده هم گفت کارخانه را در ازای ۱۲۶ میلیارد به شما واگذار می‌کنیم. در حالی‌که قیمت واقعی آن ۶۰۰ میلیارد بود. بعد این آقایان نامه نوشتند به نعمت‌زاده که تخفیف منظور فرمایید. بعد از بارها نامه‌نگاری برای گرفتن تخفیف، قیمت را از ۶۰۰ میلیارد واقعی به ۱۰ میلیارد رساندند. باز آقایان گفتند که ما پول نداریم. ۸۰ درصدش را به اقساط می‌پردازیم. نعمت زاده قبول کرد. دوباره گفتند بیست درصد بقیه را هم الان نداریم بعد از فروش مستغلات کارخانه می‌پردازیم. خوب به همین راحتی آقای آیت‌الله کارخانه را صاحب شد و بعد از مدتی هم این کارخانه را در بورس فروخت.

۲- دوباره در پی اصرار دانشجویان که نام این آیت‌الله را می‌خواستند پالیزار گفت این شخص آیت‌الله یزدی رئیس سابق قوه قضاییه و دبیر جدید جامعه روحانیت حوزه علمیه قم است که چاپلوسانه‌ترین نامه تاریخ جمهوری اسلامی را اخیرا برای رهبر نوشت. او به همراه محمدعلی شرعی نماینده مجلس خبرگان استان قم.

۳- خوب مجددا آقای آیت‌الله یزدی نامه‌ای می‌نویسد برای آقای فروزش وزیر صنایع که پسرم حمید بیکار است. ترتیبی فرمایید از جنگل‌های شمال در جهت صادرات چوب بهره مند شود. جالب است که حمید یزدی در این زمان در قوه قضاییه مدیرکل بود. یعنی بی‌کار نبود. و به این صورت جنگل‌های شمال را به تاراج بردند. بعد رفتند مردم بومی شمال را که حالا شاید به اندازه هیزم‌شان چوب انبار کرده بودند بازداشت کردند که باعث شلوغی جلوی زندان در شمال شد.

۴- کارخانه ایران خوردو بدون هیچ ضابطه‌ای به قضات قوه قضاییه ماشین پرشیا به نصف قیمت داد و بقیه‌اش را هم به اقساط که خیلی که ماشین به نام‌شان شد این قسط را هم نپرداختند. اما همین بذل و بخشش باعث شد صدای خیلی‌ها در بیاید. مثلا یکباره بنیادی به نام بنیاد نهج البلاغه آمد گفت که آقا ما هم ۵۰۰ تا ماشین با این تسهیلات می‌خواهیم. حالا فکر می‌کنید چه کسانی هستند اعضای این بنیاد نهج‌البلاغه؟ آقای علی‌اکبر ناطق نوری، رفیق دوست، عسگر اولادی، حسین دین پرور، معزی (دفتر رهبری).

۵- بعد از این ماجرا باشگاه پرسپولیس به سرپرستی عابدینی و بنیادی به نام همگرایی اندیشه هم صدایشان در آمد که آقا ما هم از این ماشین‌ها می‌خواهیم. لازم به گفتن است که بنیاد «همگرایی اندیشه». (متعلق به علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و احمد علم الهدی امام جمعه حجاب پرور مشهد!)

عباس پالیزدار