اگر جز این میبود موجب تعجب میشد. شهروند ایرانی و آنهم ایرانی خوزستانی که اقیانوسی از ثروت ملی ایرانیان در آنجاست به استاندار فاشیست های اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن اعتراض میکند که چرا به داد مردم سیه روز شدۀ ایران نمیرسند.

پاسخ فاشیست اسلامیست بی سر و پا که سرنوشت مردم ایران بدستشان افتاده( عکس نحسش در بالا) شهروند ایرانی را تهدید میکند و میگوید برو گمشو:

فردا:

"بر اساس ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک شهروند سیل‌زده خوزستانی به استاندار خوزستان از مشکلات خود می‌گوید و اعتراض می‌کند که«چرا به سوریه می‌رسید به ما کمک نمی‌کنید."

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، نیز در جواب به او می‌گوید: «حرف بی ربط نزن! آدم مخالف نظام بی‌تربیت برو گمشو، تا ندادم…»

سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی پیش از این نیز بارها مورد انتقاد معترضان مختلف بوده و در پی خشکسالی‌های سال‌های اخیر کشاورزان اصفهانی بارها شعار «سوریه را رها کنید، فکری به حال ما کنید» سر داده‌اند."

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

 تبریک

پ.ن. غلامرضا شریعتی فرماندار خوزستان، همان مسولیست که در فساد نیشکر هفت‌تپه دست خوش گرفت و سرکوب کارگران هفت‌ تپه و گروه صنعتی فولاد اهواز را مدیریت کرد.