در جناح‌گیری‌ها سیاسی پیش و پس از انتخاب او به ریاست جمهوری آمریکا جزو دستۀ مخالفان ترامپ بودن؛ موجب آن نمیشود که از سیاست او در مقابله با حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی ایرانی کُش و ایران ویران کُن تشکر نکرد.

خبر خوش:

"سه مقام دولت آمریکا به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که ایالات متحده قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «یک سازمان تروریستی خارجی» بنامد. این نخستین بار خواهد بود که واشینگتن نیروی نظامی کشور دیگری را گروهی تروریستی معرفی می‌کند.

این رخداد در آستانه اولین سالگرد تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران و بازگشت تحریم‌ها علیه این کشور خواهد بود. نخستین بار روزنامه وال‌ استریت جورنال بود که از چنین تصمیمی خبر داد.

رویترز در گزارش خود به نقل از این مقامات نوشت که انتظار می‌رود وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه هفته جاری، ۱۹ فروردین، این تصمیم را رسما اعلام کند."

چنانکه این خبر صحت داشته باشد، برای تروریست اعلام کردن بازوی تبهکاریها، سرکوبگری ها و جنگ افروزی های فاشیست های اسلامیست حاکم بر ایران یک عدد سپاس ترامپ ارسال میگردد.

 

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

پ.ن. به اینجا، اینجا و اینجا هم سرکی بکشید.

بدنۀ سپاه پاسداران که جزئی از ملت ایران هستند و از تبهکاریهای سران سپاه خونین دلند  این حق انتخاب و موقعیت را دارند که به فاشیست های اسلامیست پشت کرده و رو به میهن شوند.