تازگی ها، تا آدم میاد یه چیزی در مورد وضع آشفته ایران بگه، زود میدون بهش میگن شما پاتال ها بودید که به همه چی گند زدید و خایه هیچ کاری را نداشتید و ... و...

تا میایم نظری بدیم زود اظهار نظر می‌کنند که نسل جدید مثل شماها ترسو نیست و خیلی دل و ‌جرات دارند...و...و..

اگر‌منظور دوستان از نترس بودن اینه که فحش دادن هنر خاصی نیست. اگر هم فکر میکنید نسل امروزی خیلی آزاد اندیش و مترقی شده، باعث تاسفه که امیدتان به اینهاست.

ایرانی همیشه همون موجود بدبخت و عقده ای خواهد موند. ماها هنوز همون نژادی هستیم که توی ماه دنبال چهره امام میگشت. فکرشو بکنید: انقلاب کردیم و صرفاً جای تاج را با ‌عمامه عوض کردیم. مردم اگه احمق نبودند این رژیم متحجر که چهل سال دوام نمی آورد که. چهل سال خودش یک عمره!! دیگه کِی میخوان مردم بفهمند که نه اسلام اصلاح پذیره و نه نظام جمهوری اسلامی آدم بشو هست؟ ۴۰۰ سال هم بگذره همین گهی که هستیم باقی خواهیم موند.  

راستی، میدونستید دهه فجر اصلا ده روز نیست بلکه یازده روزه؟ بی سوادها شمردن هم بلد نیستند.

چهل سال تخمی تخمی گذشت اما هنوز خیلی ها دارن حرف از اصلاحات میزنند. هنوزم!!!! یعنی من نمی‌دونم این ملت باید به لیسیدن کون همدیگه بیفتن تا متوجه بشن که سگ حکومت پهلوی به این وضع فعلی شرف داشت؟ خاک بر سر هممون کنند که ‌لیاقت ایرانی جماعت همین حکومت آفتابه و بول و عورته! (مدرکش هم که مورد تایید انگلستانه! تبریکات!)