رادیو فردا:

ریيس مجلس در واکنش به انتقاد مهدی کوچک‌زاده، نماينده تهران، از وی و همچنين برخی از ديگر نمايندگان که نامی از آنها نبرد، گفت: «گفته‌اند سگ آقای احمدی‌نژاد و مشايی شرف دارد به اينها ...چطور ممکن است سگ يک نفر بر مسلمانی شرف داشته باشد».

مهدی کوچک‌زاده، عضو جبهه پايداری، در جلسه علنی روز سه‌شنبه ششم مرداد مجلس، در تذکری ضمن نام بردن از علی لاريجانی، ریيس مجلس، گفت که مجلس با برخورد «سلطنت‌مآبانه»، از دخالت در توافق اتمی وين «فعلاً کنار گذاشته شده است».

بر اساس گزارش‌ها، اين سخنان اعتراض کاظم جلالی، ریيس فراکسيون رهروان ولايت مجلس، را به دنبال داشت که مهدی کوچک‌زاده نيز در پاسخ به اين اعتراض گفت که کاظم جلالی «خودشيرينی» می‌کند و «با هزار و يک ترفند» آن چه مورد تاييد علی لاريجانی است «را حتما توجيه خواهد کرد».

ساعاتی پس از اين اتفاق، محمدرضا تابش، نماينده اردکان در مجلس در تذکری با بيان اينکه «برخی شمشير از رو بسته‌اند» به گفته‌های کوچک‌زاده اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وابسته به مجلس، علی لاريجانی نيز در پاسخ به اين تذکر و در واکنش به سخنان آقای کوچک‌زاده گفت: «متوجه نشدم منظور ايشان از سلطنت‌مابانه خطاب به کار چه کسی بود».

برو به آدرس