تنها راه نجات ایران بمباران و ویرانی آن است. حیوانی که جنون گاوی بگیره را باید تیر خلاص زد. پایی که با مرض قند از بین رفته باشه را باید قطع کرد.  وگرنه این میشه که هستیم. 

از اون روز اولش مثل یک مشت وحشی غارنشین عربده کشان از دیوار سفارتخانه بالا رفتید و نعره الله اکبر سر داده و همانند کینگ کونگ میزان سرشار تستاسترون خود را به جامعه جهانی نمایش دادید. 

همین پشمالوهای بدوی بعد شدند اصلاح طلب و در تریبونهای ممالک غربی در تلویزیون از نیاز به مردم سالاری و رعایت قانون حرف می زنند. خاک تو مختون کنند که باز هر چهار سال تکرار میزنید و میرید صندوق رای!

ای کاش این روند تکامل عقلی این جماعت این همه سال طول نمی کشید. مگر ما عمر نوح داریم تا شماها از نظر عقلی یاد بگیرید که آدمیزاد از در و دیوار خانه مردم بالا نمیره؟ به اقلیت احترام میگذاره؟ زن را ناقص العقل فرض نمیکنه؟ و...و ...

از آمریکا یک دشمن ساختید و رهبر کبیرتان با آن لهجه ی تخمی اش برگشت به شماها گفت آمریکا هیچ غلطی نَمیتواند بکند. حال که در این چهل سال آمریکا نه تنها غلطها کرده بلکه شما را به گهههههه خوردن انداخته باز هم آدم بشو نیستید. مثل حیوان جفتک میزنید و انتظار دارید بقیه دنیا شما را آدم حساب کنند. به خیال خودتان چون مثلا یک پهپاد ساقط کردید حالا ادعای شکست و غرق ناوگان ایالات متحده را اکنون دارید. چه گنده گوزیها! حتی خمینی هم حد خودش را میشناخت و آخرش جام زهر را نوشید!

پرشیایی که روزگاری آوازه ی فرهنگ و تمدن جهانیان بود را تبدیل کرده اید به کیری ترین مملکت دنیا. جایی که آنقدر دروغ گفته میشود که فساد و بدبختی داره از سر و کونتون بیرون می زنه. کلیه میفروشید و ملخ میخورید. جایی که زن را تبدیل کرده اید به موجودی که فقط یا در حال کهنه شوریست یا لاپایش را برای شما باز می کند تا آخر شبی به لقاالله بپیوندید. بقول امام راحلتان: از دامان زنان است که مردان به معراج میروند. خاک بر سرتان با این گندی که به فرهنگ ابن سینا و رازی و بزرگمهر زده اید. همه دنیا فکر میکنند ایرانی جماعت دچار عقده های جنسیست (که هستیم). اینقدر ذلیل شدیم که تا یک زن با موهای آزاد می بینیم کیرمان به پا می خیزد و سودای قیام حسینی می‌کند. استغفرالله! شتاب کنم بروم با زنم جماعت کنم! همش تقصیر اون دخترهٔ جندست که تو پارک آب بازی می‌کرد! یعنی چه! الکی که شهید ندادیم! (انگار بقیه دنیا مدام دارند در ادارات و بانک ها و مدارس فیلم سوپر اجرا میکنند. خاک بر سر شخصیت غارنشینتان کنند.)

کاری کردید که ایرانی جرات ندارد در جایی در دنیا بگوید من ایرانیم و از ترس اینکه با کشور تروریست ها همدستش کنند میگه: آی ام ایتالین!! شما ها اینقدر پست فطرتید که نام ایران و ایران زمین و هزاران سال افتخار و هویتش را با یک مشت هجویات پشگلی بادیه نشینان تعویض کردید. همان لیاقتتان که نام خلیج فارس را دارند میکنند خلیج عرب. باز هم چفیه بپوشید و تیشه به ریشه خویش بزنید. باز بلند شین برین حج و کربلا. آقا بدو! حج عمره باز شد! اونوقت بقیه دنیا شما را تخم خودشون هم حساب نخواهند کرد. چون کسی که برای تاریخ و هویت خودش احترام و عزتی قائل نباشه دیگران هم همین رفتار را با او خواهند داشت. 

ضمنا اون ادعای اسلام و اخلاق و رفتار نیکتان هم یک مشت کس شعر واهی است. چرا که به همدیگر حتی کمترین رحم را ندارید. یکدیگر را توی همون مملکت مثل سگ می چاپید و میگایید. رانندگی ایرانیان را دیدی؟ مثل گاو رانندگی می‌کنند (به گاو بی احترامی نشه). ننه محیط زیست را هم که گاییدن رفت. اصلا توی خیابون دیدی چطور راحت و آزاد به دخترا توی ایران متلک میندازند؟ «سکشوال هاراسمنت» دیگه مال کدوم خریه؟ بعدش هم از همه دنیا هم طلبکارند انگار ارث پدریشون را بهشون بدهکاری. 

فلانی واسه «وَکانس» میره با مایو دو تیکه اسپانیا کنار ساحل آفتاب بگیره، بعد توی کلاس یا اداره یا سر میز غذای شام اگه کسی علیه قرآن یا حضرت علی حرف بزنه یک دفعه رگ گردنش باد میکنه و از اسلام دفاع میکنه و مدام از ترامپ و کاپیتالیسم بد و بیرا میگه! ....به اون خدای متوحش و سفاکتون قسم حالم از هر چه ایرانیه به هم میخوره. بس که موجودات بیشعوریند. 

بله. باید هم از تحریم ها بنالید، چون احمق تر از اونید که ویلاهای 150 میلیارد تومانی صاحبان حکومت را ببینید. احمق تر از اونید که ببینید بچه هاشون در امریکا چپ و راست درس میخونند. اونهم دانشگاههای تاپ و گران. نه استیت یونیورسیتی مثل بقیه. موقع انتخابات آنقدر کم حافظه اید که یادتون میره وعده های ده تا اصلاح طلب قبلی چی شد. ۴۰ سال گذشته اما این ملت همان کس مشنگهایی هستند که تصویر امام را توی ماه می دیدند. همانهایی که امامشان می گفت اقتصاد مال خر است بعد همه تان تکبیر سر می دادید. الان هم از داد زدن یا علی وقتی که رهبر از اونجای ننش بیرون اومد حرف می زنید. (حتما اونجای ننش تنگ بوده خب) 

حالا تو هم هی برو داد بزن مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس. کسخل بدبخت لیاقتت همین چاه مستراحیه که توش زندگی میکنی و اسمش را گذاشتی ایران. بخاطر کم حجابی کتک میخوری؟ حقته! چون در تداوم این رژیمِ نکبتی شریک هستی! با شرکت در انتخابات! با بیخیالیت. با دفاع از تمامیت نظام. زمان شاه که بود اعلامیه پخش میکردید، نوار سخنرانی رد و بدل میکردید، شعار مینوشتید، تظاهرات میکردید، و با افتخار میرفتید زندان. گلوله میخوردید، کشته میدادید اما باز فرداش بر میگشتید، پاسگاه و کلانتری تصرف میکردید. چگوارا جلوتون کم می آورد بس که روح خروشان انقلابی داشتید. کدوم یکی تون حالا امروز قصد براندازی نظام را دارید؟ نه واقعا، آیا دارید؟ به والله که ندارید. حتی اون سردستهٔ معترضین مسیح علینژاد هم ادعای براندازی نداره. بلکه فقط مطالبهٔ حقوق و برابری و عدالت و این جور حرفا را داره. حجاب را توی ایران آزاد کنند صدای امریکا را ول میکنه برمیگرده ولایتش.  جایی توی ایران دیدی یا شنیدی بگن «بگو مرگ بر خامنه ای» یا «اسلام نابود است ایران پیروز است»؟ انگار پذیرفتید که هویت ما همین نماز و روزه و کفاره و بول و غائط و حیض و نجاست و دیگر خزعبلات صحرا نشینان قرن هفتمه. به خدا ما این نبودیم. ایران این نبود. مردم اینجوری کسخل نبودند. حتی چهل سال پیش.  

اما غافل از اینکه این نظام نه قابل  اصلاحه و نه سازش پذیر ، بلکه از بیخ تمامیت خواهه. منظور این امت ذوب ولایت از تمامیت خواهی چیه؟ تمامیت خواهی یعنی اینکه «یا ما سر قدرت باشیم یا ایران اصلا نباید باشه». یعنی اگر جمهوری اسلامی نباشه اونوقت همه چیز باید نیست و نابود شه.

بنده هم حرفم همینه. نبودِ ایران صد شرف داره به این خفت و ذلتی که تحمیلمون کردند. اما آیا اصلا چیزی از اون ایرانِ زیبا مونده که ازش دفاع کنیم؟

امریکا کجایی؟ بیا راحتمون کن. این دیار کثافت شیعه و اسلام و آخوند را با خاک یکسان کن. شاید از خاکسترش ایران را از نو بسازیم. ای خدای چنگیز و هلاکو و تیمور! امریکا را بفرست تا از شر این اهریمن نجات پیدا کنیم!