بعد از دوران ریاست فاجعه بار مماشاتگر اعظم اوباما، شاخ و شانه کشیدن های ترامپ علیه کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیسم دینی توسعه طلب، جنگ افروز، ایرانی کُش و ایران ویران کُن موجب نگرانی شیفته حان "اصلاح" و تداوم فاشیسم دینی گشته و حق هم دارند که نگران باشند.

ولیکن؛ در مقاله ای در روزنامۀ پُر تیراژ وال استریت ژورنال که  یکی از مهم‌ترین و پرنفوذترین روزنامه‌های اقتصادی/سیاسی در جهان میباشد، مسیح علی نژاد به درستی و با تیزبینی ترس بزرگ حاکمیت آخوندها را نه عوامل خارجی، بل، زنان ایرانی معرفی میکند.

با در نظر گرفتن آپارتاید جنسیتی و زن ستیزی مزمن قانونی شده بعنوان تیرک خیمۀ حاکمیت فاشیست های اسلامیست، اینکه رابطه زنان ایرونی با آخوند،که در کنار مردان آزاده قربانیان این توحش وحوش میباشند، نهایتاً چیزی جز بلای جون حاکمیت آخوندها نمیباشد حقیقت عینی است.

آنانکه درد آزادی و بهروزی ایران و ایرانی را دارند خوب میدانند که تحقق آن در گرو پیروزی مبارزات زنان شجاع ایرانی است و همیاری با آنان بقول ملاها، اوجب واجبات است.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛ شاپرک شجری زاده