سالگرد انقلاب وافزایش نفرت ملت از رژیم آخوندی – دانشجو

همه ی نشانه ها حاکی براینست که بهمن ماه امسال آخرین سالگرد انقلاب وسال 1397 سال ِ پایان رژیم آخوندی می باشد. دنیا دیده ومی بیند وملت ما با همه ی وجود خود دردمندانه تجربه کرده ومی کند که آخوندان دانش، وتوانایی کشورداری ندارند و کشور بزرگ و باستانی و ثروتمند ایران را به فقر و درماندگی و بدنامی کشانده اند.

گفته ها وعملکردهای چهل ساله ی آنها ثابت نموده  که اگرهم دانشگاه دیده و دارای تخصص بودند، آبادی ایران وآسایش ملت نجیبش جزء هدف هایشان نمی بود.  نحوه ی برخورد آخوندان با ملت وکشورما چنان زشت و وقیحانه بوده است که حتی ناظران بی طرف را به شگفتی وتاسف واداشته است.  اشاره به پاره ای از رفتارهای آخوندها، این گفته را روشن تر میکند:

- دولت ورژیم هرکشوری فرمانبرملت آن کشورمی باشد، آخوندان نادان و خود شیفته برعکس، ملت ما را فرمانبر خود میپندارند.

- هدف اصلی هررژیم ودولتی خدمت به کشورومردمش می باشد، رژیم آخوندی کشورهای بیگانه و عموما عرب ها را دراین مورد برایران مقدم میداند.

- ثروت و منابع هرکشوری باید صرف پیشرفت آن کشور ومردمش شود، در رژیم  نالایق آخوندی ثروت فراوان ایران  به آسانی دزدیده می شود، با نالایقی بباد میرود و براحتی به کشورهای عربی و گروه های تروریستی داده می شود. غارت و چپاول اموال ایران و عدم حساب و کتاب مالی بحدی بوده است که در تظاهرات اخیر مردم بیش از 100 شهر ایران، عده ی کثیری ازخیزشگران چندین ماه حقوق خویش را دریافت نکرده اند.  بعبارت دیگر آن بذل و بخشش های بی حساب و کتاب به عربها موجب ناتوانی دولت نالایق در پرداخت حقوق کارمندان شده است.

- رژیم آخوندی به قیمت تحقیرشدید ایرانیان ونیاکانشان، تازی را بزرگ می کند و بیابانگردان تازی و الله آنها را ابزارسود ومقام وماندگاری خویش قرارداده است. نگاه به گنبدهای طلایی عربزادگان و ویرانی آرامگاههای بزرگان ایرانی شاهد این واقعیت می باشد. این گونه رفتارها موجب تنفر بیشتر جوانان آگاه از آخوندان و راه و رسمِ تازیان شده است.

- مردم فریبی آخوندان  بیسواد و تحمیل کردن افکار وباورهای عقب مانده شان به مردم با یاری شلاق و زندان و کیفرهای دیگر، مردم را عصیانی کرده و این تازی پرستان وراه ورسمشان را از گذشته هم منفور تر ساخته است.

کارنامه ی آخوند

جهنم گشته این کشور زِ ملا  ++ شده ابزار او تازی و الله

فریبد، زورگوید ، جان ستاند ++ سواری گیرد ازما نکبت الله

خوشبختانه مردم مصصم ایران به ویژه جوانان آگاه که نادانی و نا لایقی آخوندان در کشورداری را از یک طرف و دشمنی آنان با بزرگان و فرهنگ و تاریخ ایران از طرف دیگر می بینند، در هر گوشه ای ازکشور بپا خواسته اند تا رژیم آنها  راسرنگون کنند و به چهل سال تحقیر و تهدید و زندان و جنگ وکشتار و پس گرایی و بدنامی برای همیشه پایان دهند.

 

سالگرد پذیرش جهالت، پسگرایی و خواری

www.youtube.com/watch?v=FS6u55Hf0YM

چرا ایرانیان ازآخوندها متنفرشده اند؟ - دانشجو

iroon.com/irtn/blog/11164

مشکل جوانان خردمند با آخوندها چیست ؟ - دانشجو

iroon.com/irtn/blog/11215

خشم، خیزش، آزادی - دانشجو

https://www.youtube.com/watch?v=MX9YNHEHszk&t=5s

سروده های 22 بهمن https://editor.resnap.com/#!/s0W2NOnmOLay9552yfW8/view/4KuH15158884539PKXbU2JeWcGgV9O?lang=en