The sudden wide spread purge in Arabia, which includes arrests of many wealthy influential princes and firing executives of medias, is ongoing.

There are at least two London based Persian Satellite TVs broadcasting contents in support of the “reformist” gang of the Islamist fascist cabal ruling over Iran. The future of these outfits is tied to the ongoing events in Arabia.

Wikileaks revealed the London based Ata'ollah Mohajerani, the former Minister of Islamist Guidance, had received substantial cash from Saudis to pay for one of his son’s education in Britain. His other son is the one who got away with $87 million in an oil platform scam in Iran.

The second in command at the Islamist Guidance ministry also relocated to London.

Few months ago the multi million dollar 24 hour satellite TV channel, operated by the former Islamist Guidance Ministry's second in command, went on air, apparently with Saudi money, their chief editor has an interesting background as well. 

There must be some nervousness in London’s executive offices of Persian International operating with Saudi money.

Airtight sanctions, a la against the despicable South Africa apartheid, works. U.S. lawmakers get to it.

Picture above; former Islamist Guidance Minister and wife in front of their London house